Dánska vlajka ukrytá v logu známej firmy je podľa všetkého vložená do loga Coca-Coly „nechtiac“. Marketingové oddelenie ale nič nenechalo na náhodu a z tejto chybičky si dokázalo v Dánsku spraviť skvelé PR.
Fastfoodová spoločnosť pracovala v roku 1960 na novom logu, po konzultácii so psychológom Louisom Cheskinom navrhli dva zlaté oblúky, pretože sa vraj podobajú na „pár výživných pŕs.“
Trojuholníček ukazujúci na severozápad a „W“, ktoré je vlastne „N“ je celkom dômyselným spracovaním významu oblasti v ktorej aerolinka pôsobí.
Sony Vaio symbolizuje prechod zo sínusoidy na jednotky a nuly. Čo má znamenať prechod z analógového sveta do nového, digitálneho.
Logo, ktoré chytí za srdce nejedného perfekcionistu. Golfový klub Spartan ukazuje ako sa dá zakomponovať odpaľujúci golfista so sparťanskou prilbou.
Toto bola prvá časť nášho seriálu o slávnych logách. Ak sa vám článok páčil, nebojte sa ho podporiť zdieľaním so svojimi priateľmi. Plánujeme aj ďalšie časti a preto by ste nás mali neustále sledovať …