Na Instagrame má viac ako 77 000 odberateľov, ktorý sa inšpirujú jeho lacnými jedlami.
Miguel Barclay má na Instagrame účet One pound meals(jedlo za jednu libru) kde má 77 000 fanúšikov. Je dôkazom toho, že variť sa dá lacno a chutne. Supermarkety nemajú žiaden problém, aby zákazníkov, presvedčili nechať tam viac, ako plánovali. Migeuelova stránka sa stáva stále populárnejšou a inšpiroval už množstvo ľudí.
Kuchár na svojom účte ponúka najčastejšie videá, v ktorých jeho odoberatelia nájdu inštrukcie krok za krokom, aby mohli vytvoriť jedlo aj vo svojej vlastnej kuchyni.
,,Vždy som mal vášeň pre jedlo a rád som experimentoval so svojimi pokrmami,“ povedal Miguel, ktorý okrem ceny nalákal ľudí aj krásnymi fotografiami svojich jedál. A aký je jeho obľúbený obchod? Lidl. ,,Žiaden iný obchod ich neporazí v pomere ceny a kvality,“ povedal.