Keď marketing môže uraziť: Pozrite si 22 sexistických reklám minulosti
Hoci je to otrepaná fráza, stále je v nej kus pravdy – sex predáva. Niekedy však výrobcovia, predajcovia či marketéri spravia veľký prešľap a reklamu postavia na sexizme. V tomto článku si môžete pozrieť 22 príkladov sexistických reklám.
Zložené pre pohodlie. Mikrovlnky a ženy majú zrejme spoločné viac, než by sa zdalo.
img: Flickr
Ženy milujú kuchynské pomôcky.
img: Flickr
Spoločnosť Hertz svojich zákazníkov uisťuje, že aj ženy majú mozog.
img: Flickr
„Muži sú lepší než ženy.“ O tom nás presviedčala reklama na svetre.
img: Flickr
Čím tvrdšie žena pracuje, tým je rozkošnejšia.
img: Instagram
Reklame spoločnosti American Apparel kraľuje pornoherečka Lauren Phoenix.
img: Instagram
Keď váš manžel zistí, že neochutnávate vzorky kávy.
img: Instagram
Ukážte jej, že toto je svet mužov.
img: Instagram
Nič si z toho nerob, drahá, pivo si nespálila.
img: Instagram
Je stavaná ako naše produkty. Ťažká tam, kde je najväčšia záťaž. Takúto propagáciu zvolila stavebná firma.
img: Instagram
Toto nie je vhodný tvar pre dievča.
img: Instagram
Ďalší „dôkaz“, že ženy milujú pomôcky do kuchyne.
img: Instagram
Táto reklama na krém spája kiahne s neschopnosťou nájsť si mužského partnera.
img: Flickr
Vďaka mydlu sa váš manžel večer vráti domov.
img: Flickr
Ťažko povedať, či táto spoločnosť predáva predložky alebo otrokov.
img: Instagram
Táto sexistická reklama neostala bez odozvy.
img: Pinterest
Ďalší kúsok od American Apparel.
img: Pinterest
Ženy kuchyňu neopúšťajú.
img: Instagram
Šoférovanie je také jednoduché, že to zvládne aj žena.
img: Instagram
Ako si uloviť muža? Pomocou brošne.
img: Flickr
Reklama z čias vojnovej propagandy. Zdá sa, že aj ženy sú napokon užitočné.
Obsah zo stránky z Vedelisteze.sk s výnimkou obrázkov, fotografií a ďalšieho multimediálneho obsahu je možné zdieľať na ďalších webových stránkach za podmienky, že sa zachová integrita informácií a nezmení sa ich význam, no vyžaduje sa zdrojovanie na náš web Vedelisteze.sk (v tvare https://vedelisteze.sk/) prostredníctvom URL odkazu pri texte, ktorý ste prebrali alebo parafrázovali. Upozorňujeme, že odkaz musí byť DOFOLLOW. V inom prípade prebratie obsahu nespĺňa našu licenciu Open License. Rovnako vám odporúčame zdrojovať aj zdroje (zväčša štúdie alebo iné), z ktorých sme čerpali obsah aj my.
Ďalej upozorňujeme, že naša Open License sa nevzťahuje na multimediálny obsah ako sú napríklad fotografie a obrázky. Tie môžu pochádzať z rôznych platených fotobánk alebo od inštitúcií, ktoré vyžadujú písomný súhlas na ich ďalšie použitie alebo uhradenie poplatkov.
Zrieknutie sa zodpovednosti: Pri prebratí obsahu z našich stránok preberáte plnú zodpovednosť za jeho použitie.
Česť pirátom, ktorí uvádzajú zdroje. Ak potrebujete konzultovať, ako prebrať obsah správne, tak nás môžete kontaktovať nižšie.