modre oci
Nezaradené

Úprimné obaly českého dizajnéra ukazujú čo v skutočnosti kupujeme

Autorom týchto obalov je český návrhár Michal Drapák. Hoci bol jeho nápad najprv vtipom, kampaň sa po internete šíri rýchlosťou blesku.

„Vytvoril som minikampaň Toxické jedlo. Tento obalový design poukazuje na potraviny, ktoré nám výrobcovia predkladajú ako kvalitné alebo zdravé, skutočnosť je „trochu“ iná,“ napísal vo svojom statuse na sociálnej sieti dizajnér.

cech-1img: draphic.cz

cech-2img: draphic.cz

cech-3img: draphic.cz

cech-4img: draphic.cz

cech-5img: draphic.cz

cech-6img: draphic.cz

cechimg: draphic.cz

cech2img: draphic.cz

Mohlo by sa Vám tiež páčiť

facebook logo
Daj nám Like na Facebooku a získaj prístup k tým najzaujímavejším novinkám medzi prvými.