Model YEEZY BOOST 350 Tan z limitovanej edície adidas Originals prichádzajú len do jedinej predajne v strednej Európe
Už 29. decembra budú mať priaznivci teniskovej kultúry v Čechách a na Slovensku druhé Vianoce. Limitovaná séria tenisiek adidas YEEZY BOOST 350 Tan, exkluzívne navrhnutá raperom Kanye Westom, bude dostupná v našom regióne. Výnimočnú možnosť ponúknuť 40 párov tenisiek vo svojom obchode získala len jediná spoločnosť v strednej Európe: Footshop.
Kanye West ešte začiatkom roka svoju prvú kolekciu tenisiek pre spoločnosť adidas, ktorá pri uvedení na trh spôsobila ošiaľ a zohnať sa v Spojených štátoch dali len cez špeciálnu mobilnú aplikáciu. O tom, že by sa táto limitovaná edícia objavila na pultoch obchodov v strednej Európe, mohli predajcovia doteraz len snívať.
„Možnosť predávať špeciálnu edíciu tenisiek adidas Yeezy má na svete len niekoľko predajní a je pre nás poctou, že práve naša predajňa v Prahe bude jedinou v Česku, na Slovensku a v Poľsku s týmto exkluzívnym tovarom,“ hovorí Peter Hajduček, mladý a úspešný Košičan, ktorého obchod s topánkami patrí medzi najštýlovejšie v Prahe a v online predaji sa mu darí na viacerých európskych trhoch vrátane Slovenska.
Jedinečná možnosť získať Yeezy
Osem párov tenisiek YEEZY BOOST 350 Tan vyžrebuje Footshop cez svoj účet na Instagrame. Výhercovia tak získajú právo si tenisky zakúpiť za veľkoobchodnú cenu. Ďalších tridsaťdva párov bude Footshop predávať prostredníctvom súťaže: z videí, textov a iných kreatívnych nápadov na tému „Prečo práve ja by som mal nosiť adidas Yeezy tenisky“ vyberie šťastlivcov, ktorí si za bežnú predajnú cenu môžu Yeezy zakúpiť.
Tým, že tenisky sú viac ako exkluzívny tovar, štandardná cena je pre záujemcov obrovskou výhodou. Po vypredaní obuvi sa niekoľkokrát znásobí. Aj preto sa Footshop rozhodol tenisky predať netradičnou formou: zabráni sa tak „kšeftovaniu“ a tenisky získajú len skutoční členovia teniskovej komunity.
Výnimočný predajca v teniskovej subkultúre
Exkluzivitu si Footshop vybudoval nielen štýlom a množstvom jedinečných modelov, ktoré ponúka, ale aj vytváraním osobitej komunity medzi klientami: Footshop miluje a pravidelne organizuje eventy, premiéry, výstavy a večierky. Známi DJ´s, slávni hip hoperi a všetci tí, ktorí chcú vlastniť netradičné kúsky obuvi navštevujú nielen dizajnérsky výnimočnú predajňu v Prahe, ale aj jej populárny e-shop.
Práve výborným marketingom a dôrazom na výstavbu skutočného kultu tenisiek Footshop presvedčil retailerov aj zo spoločnosti adidas. Predajňa sa stala členom rodiny adidas Consortium a tým získala jedinečný prístup k najnedostupenejším radám modelov tejto značky. „Tento úspech zdôrazňuje výnimočnosť Footshopu ako top komunitného teniskoveho predajcu a zároveň centra teniskovej subkultúry v Českej a Slovenskej republike,“ dopĺňa Hajduček.