Variácie nižšie má na svedomí košický grafik a copywriter Igor Kupec.
Logo, ktoré sa Slovensko rozhodlo v budúcnosti použivať pri svojej prezentácii – „Good idea, Slovakia“ (dobrý nápad, Slovensko) sa stalo terčom kritiky. Niektorí ho schvaľujú, iným sa nepáči.
Svoj pohľad na toto prevedenie má aj Igor Kupec, ktorý sa rozhodol prísť s vlastnými návrhmi a poslal nám ich do redakcie.
Logá sa niesli v znamení anglického „Slow„, ktoré v preklade znamená pomalý. Čo hovoríte na Igorovu prácu, je zrkadlom pre našu krajinu?
„Nie sme pomalí. Len sa neponáhľame…“
„Neponáhľame sa s chudobou“
„Neponáhľame sa so zdravím…“
„Neponáhľame sa s toleranciou…“
„Neponáhľame sa s diaľnicami…“
„Neponáhľame sa s ekológiou…“
„Neponáhľame sa s korupciou…“
„Neponáhľame sa s transparentnosťou…“
„Neponáhľame sa so vzdelávaním…“
„SLOWakia – Neponáhľame sa…“